Prvi post :)

Nova sam u ovome pa ne znam tačno šta treba da radim, pa ne zamjerite  ;) .
Pošto idem u školu nemam baš puno vremena, ali potrudit ću se da za blog uvijek
nađem vremena.Dugo vremena pratim razne blogove i youtube kanale i razmišljam
o tome da počnem da napravim blog. I napokon sam odlučila. Za youtube definitvno 
nemam dovoljno hrabrosti tako da će sad za sad ostati samo na blogu:)
Inspiraciju mi je dala naša poznata blogerka i youtuberka Sabrina Tubić i njen 
sjajni blog, kao i mnoge druge blogerke.Te sam odlučila da i ja budem dio toga i 
evo meeee;):D 

sreca
Odmah da vam kažem da ja nisam nešto specijalno kreativna, pa ne očekujte 
čuda neviđena, imam svoje viđenje stvari i želim da ih podjelim sa vama. 
Iskoristit ću ovaj blog da pišem o starima koje volim i nekim tinejđerskim 
temama. Sve u svemu ovo je i više nego dosta za početak.
Nadam se da će vam se dopasti. :* ljubaaac


Leave a comment